Département : Marketing
Associate Professor
yanyan.chen@tbs-education.fr
BARBAROSSA, C., Y. CHEN, S. ROMANI, D. KORSCHUN, "Not all CSR initiatives are perceived equal: The influence of CSR domains and focal moralities on consumer responses to the company and the cause", Journal of Cleaner Production, 2022 [fnege: 2, abs: 2]
CHEN, Y., T. MANDLER, L. MEYER-WAARDEN, "Three decades of research on loyalty programs: A literature review and future research agenda", Journal of Business Research, 2021, vol. 124, pp. 179-197 [cnrs: 2, fnege: 2, abs: 3]
CHEN, Y., D. C. MOOSMAYER, "When Guilt is Not Enough: Interdependent Self-Construal as Moderator of the Relationship Between Guilt and Ethical Consumption in a Confucian Context", Journal of Business Ethics, 2020, vol. 161, no. 3, pp. 551-572 [cnrs: 2, fnege: 1, ft, abs: 3]
MOOSMAYER, D. C., Y. CHEN, S. M. DAVIS, "Deeds Not Words: A Cosmopolitan Perspective on the Influences of Corporate Sustainability and NGO Engagement on the Adoption of Sustainable Products in China", Journal of Business Ethics, 2017, vol. 158, pp. 135–154 [cnrs: 2, fnege: 2, ft, abs: 3]
CHEN, Y., R. YUAN, T. MANDLER, "Better together: the role of interactivity in engaging sharing economy platform users" dans GAMMA Global Marketing Conference, july, 2023, Seoul, Corée
CHEN, Y., C. MCLAUGHLIN, "B2B relationships are not perceived equally: a cross-cultural perspective from France, Germany, the UK and Turkey" dans EMAC, 2023, Odense, Danemark
POLYAKOVA, A., Y. CHEN, "Entitlement: conceptual domain, its role in marketing and implications for research" dans AMA, 2023, online
POLYAKOVA, A., Y. CHEN, A. DE KEYSER, "Entitlement: conceptual domain, its role in marketing and implications for research" dans Frontiers in Services, 2023, Maastricht, Pays-Bas
CHEN, Y., "The influence of shame on status consumption in China: responding restoratively to fix the damaged self" dans Conférence EMAC, 28-31 mai, 2019, Hambourg
YUAN, R., Y. CHEN, "Sustainable Marketing in China—the Case of Monmilk" dans Social and Sustainability Marketing., Ed., Routledge, chap. 22, pp. 575-596, 2022
‹ Professeur précédent Professeur suivant ›
Les cookies nécessaires sont utiles au bon fonctionnement du site pour garantir les fonctionnalités de base et les éléments de sécurité du site. Ces cookies ne stockent aucune information personnelle.
Ces cookies sont mis en place au sein de notre site Web par nos partenaires publicitaires. Ils peuvent être utilisés par ces sociétés pour établir un profil de vos intérêts et vous proposer des publicités pertinentes sur d’autres sites Web. Ils ne stockent pas directement des données personnelles, mais sont basés sur l’identification unique de votre navigateur et de votre appareil Internet. Si vous n’autorisez pas ces cookies, votre publicité sera moins ciblée.
Ces cookies nous permettent de déterminer le nombre de visites et les sources du trafic, afin de mesurer et d’améliorer les performances de notre site Web. Toutes les informations collectées par ces cookies sont agrégées et donc anonymisées. Si vous n’acceptez pas ces cookies, nous ne serons pas informé de votre visite sur notre site.
Ces cookies permettent d’améliorer et de personnaliser les fonctionnalités du site Web. Si vous n’acceptez pas ces cookies, une partie ou la totalité de ces services risquent de ne pas fonctionner correctement.