CAYET, P., C. AZZARO-PANTEL, S. BOURJADE, C. MULLER, “Beyond the “bottom-up” and “top-down” controversy: A methodological inquiry into hybrid modeling methods for hydrogen supply chains”, International Journal of Production Economics, 2024, vol. 268, pp. 109091
Classement
D’ANNUNZIO, A., A. RUSSO, “Transaction taxes and second-degree price discrimination” dans 16th Digital Economics Conference, 2024, Toulouse, France
TCHUENTE, D., J. LONLAC, B. KAMSU-FOGUEM, “A methodological and theoretical framework for implementing explainable artificial intelligence (XAI) in business applications”, Computers in Industry, 2024, vol. 155, pp. 104044
PRUIJSSERS, J. L., M. VAN RINSUM, “The Effects of Client Importance and Career Concerns on Auditors’ Judgment Conservatism”, Behavioral Research in Accounting, 2024, vol. 36, pp. 1-18
KIM, J. M., K. K.-C. PARK, M. MARIANI, S. FOSSO WAMBA, “Investigating reviewers’ intentions to post fake vs. authentic reviews based on behavioral linguistic features”, Technological Forecasting and Social Change, 2024, vol. 198, pp. 122971
PRUIJSSERS, J. L., I. SIMAC, M. WILLEKENS, “Strength of Audit Firms’ Human Resource Systems and Client-Level Audit Outcomes: Evidence from a Multiple Source Study”, Accounting Horizons, 2024, vol. 38, pp. 1-28
KUMAR, M., R. D. RAUT, S. K. MANGLA, S. CHOWDHURY, V. K. CHOUBEY, “Moderating ESG compliance between industry 4.0 and green practices with green servitization: Examining its impact on green supply chain performance”, Technovation, 2024, vol. 129, pp. 102898
CARILLO, K., S. AKTER, K. ALNOFELI, T. BEGUM, D. TCHUENTE, N. CHAUDHURI, S. FOSSO WAMBA, S. NYAWA, “Handbook of Big Data Research Methods” dans Research Handbooks in Information Systems., Ed., Edward Elgar Publishing, vol. 3, 2023
LIMA, P. A. B., F. P. S. FALGUERA, H. M. R. D. SILVA, S. MACIEL, E. B. MARIANO, L. ELGAAIED-GAMBIER, “From green advertising to sustainable behavior: a systematic literature review through the lens of value-belief-norm framework”, International Journal of Advertising, 2023, pp. 1-44
HERWEYERS, L., I. MOONS, C. BARBAROSSA, P. DE PELSMACKER, E. DU BOIS, “Understanding who avoids single-use plastics and why: A cross-country mixed-method study”, Journal of Cleaner Production, 2023, vol. 414
BARZANTNY, C., “Modèles d’affaires – Fixation et résistance aux changements ?, dans : Frimousse, S. & Peretti, J.-M. (2023) Regards croisés. Le renouveau des modèles d’affaires”, Question(s) de management , 2023, vol. 44, pp. 193 – 252 : 201
DIARD, C. – “Ces millions que tant d’entreprises flambent pour des solutions softwares que leurs salariés n’utilisent pas” – 2023, Atlantico
DELRE, S., P. SEKERIS, “Competition and Strategic Budget Choices in the Motion Picture Industry*”, Journal of Industrial Economics, 2023
BARRON, A., G. RAMAN, “The challenges of teaching corporate political activity in an evolving business school environment” dans International Association of Business & Society,june, 2023, Bath, UK, Royaume Uni
HAMDI-KIDAR, L., F. CAMBIER , T. KAWAKAMI, “Light and shadow: how should managers rely on brand fans for co-creation?” dans IPDMC (Innovation & Product Development Management Conference), 2023
CANTA, C., L. MADIO, A. MANTOVANI, C. REGGIANI, “Welfare implications of health care platforms” dans 1st CEPR Health Economic Conference, 2023, Toulouse, France
SOROLA, M., “Méthodologie Q pour explorer la construction identitaire” dans Comptabilité, Contrôle et Audit : Perspectives de recherche au-delà des sentiers battus., Wafa KHLIF et Simon ALCOUFFE Ed., L’Harmattan, pp. 161-174, 2023
Dirigé par : Wafa KHLIF et Simon ALCOUFFE
ISBN
978-2-336-40648-0
BARBAROSSA, C., “Climate change, need frustration and hedonic overconsumption” dans Emac Regional Conference, 2023, Athènes, Grèce
PRUIJSSERS, J. L., G. SINGER, Z. SINGER, D. TSANG, “Social influence pressures and the risk preferences of aspiring financial market professionals”, Journal of Accounting Education, 2023, vol. 62
CACHAT-ROSSET, G., A. KLARSFELD, “Diversity, Equity, and Inclusion in Artificial Intelligence: An Evaluation of Guidelines”, Applied Artificial Intelligence, 2023, vol. 37, no. 1
Les cookies nécessaires sont utiles au bon fonctionnement du site pour garantir les fonctionnalités de base et les éléments de sécurité du site. Ces cookies ne stockent aucune information personnelle.
Ces cookies sont mis en place au sein de notre site Web par nos partenaires publicitaires. Ils peuvent être utilisés par ces sociétés pour établir un profil de vos intérêts et vous proposer des publicités pertinentes sur d’autres sites Web. Ils ne stockent pas directement des données personnelles, mais sont basés sur l’identification unique de votre navigateur et de votre appareil Internet. Si vous n’autorisez pas ces cookies, votre publicité sera moins ciblée.
Ces cookies nous permettent de déterminer le nombre de visites et les sources du trafic, afin de mesurer et d’améliorer les performances de notre site Web. Toutes les informations collectées par ces cookies sont agrégées et donc anonymisées. Si vous n’acceptez pas ces cookies, nous ne serons pas informé de votre visite sur notre site.
Ces cookies permettent d’améliorer et de personnaliser les fonctionnalités du site Web. Si vous n’acceptez pas ces cookies, une partie ou la totalité de ces services risquent de ne pas fonctionner correctement.