Département : Stratégie, Entrepreneuriat & Innovation
Assistant Professor
m.di-nardo@tbs-education.fr
DI NARDO, M., F. BRULHART, M. VIEU, "Assessing the relevance of the concept of political corporate social responsibility in management research", International Journal of Management Reviews, 2024, pp. 1-23 [fnege: 2, abs: 3]
DI NARDO, M., A. CRANE, K. IATRIDIS, "Becoming a political actor" dans International Association For Business & Society (IABS), April, 2025, Maastricht, Pays-Bas
DI NARDO, M., "Constructing a Legitimate Political Identity Through Corporate Communication" dans Society for Business Ethics (SBE), July, 2025, Copenhague, Danemark
DI NARDO, M., "Construire une identité politique légitime : le rôle de la communication organisationnelle" dans Réseau International de Recherche sur les Organisations et le Développement Durable (RIODD), Octobre, 2025, Toulouse, France
DI NARDO, M., A. CRANE, K. IATRIDIS, "Becoming a political actor: opportunities and challenges" dans European Group for Organizational Studies (EGOS), 2023, Cagliari, Italie
DI NARDO, M., "A longitudinal approach to PCSR communication: the case of Kering Group’s engagement for women" dans International Association for Business & Society (IABS), 2023, Bath, Royaume Uni
DI NARDO, M., F. BRULHART, M. VIEU, "A bibliometric and content analysis of the literature in political corporate social responsibility" dans International Association for Business & Society (IABS), 2022, San Francisco, Etats-Unis d'Amérique
DI NARDO, M., F. BRULHART - "La « RSE politique », entre engagement pour la société et fragilisation de la démocratie" - 2023, The Conversation, France
BRULHART, F., M. DI NARDO - "Fast fashion vs slow fashion : un nouveau fil conducteur pour le prêt-à-porter ?" - 2025, Centrale des Cas et des Médias Pédagogiques (CCMP), Paris
‹ Professeur précédent Professeur suivant ›